Monday, January 17, 2011

~aku menjadi THE ROCK~

hahahah,,,
mesti korang pikir kan ape jadah la budak keding ni tetibe jadi THE ROCK kan,,,
al kisah nye begini-akibat nonton filem FASTER-THE ROCK tu,sampi masuk mimpi aku kot,,,
aku menjadi THE ROCK a.k.a DRIVER (tak de specific name),,,
haaaa amik ko~~
mantap x,,,
hahahahah ;p
nak citer dari mule sampai abes memang xdapat la den ni hah,,,
boring pulak baco nyo eh
huhuhu ;p
atau pon memang aku ni sebenarnye minat ngan dak THE ROCK sorang ni,,,
mase sekolah rendah aku n kawan2 aku memang minat wrestling ni,,,
g sekolah tu la yang diceritakan,,,
siap sampai skang ade kawan aku yang da bertahun xjumpe siap cakap-ala ko ngan kawan ko kan dulu suke tengok gusti,,,
haaaaa,,,,begitu la penangan giler ke wrestling tu
huhuhuh ;p



No comments:

Post a Comment