Saturday, January 7, 2012

moh cari jodoh~~

haaaaaaaaaaaa,,,
agak2 pada mereka2 di luar sana yang masih lagi single, jom la kita ke DESA TEMU JODOH,terletak di negeri Johor Darul Takzim,,,

ikut rezeki/jodoh,mana lah tahu kan,tetiba terjumpa plak kan jodoh korang kat sane,,,drama/novel/telenovela betul kan,,,

nama sekolah sempena nama tempat 

sebelum ni aku dah pernah dengar orang dok sebut2 pasal nama tempat ni, aku ingat kene tipu je,,,dan pabila di suatu hariiiiiii,,,

tadaaaaaaa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

aku tertengok sorang junior aku kat Sarawak post gambar dia kat sign board nama tempat tu, baru lah aku hmmm nak percaya sikit la kan apa yang orang tu pernah cakap kat aku dulu,,,

*sorry alip,amik gambar kamu tanpa kebenaran,,,
jangan la marah,,,saja nak promote kamu sebenarnya,,,hehehe :)

ehem2,,,siap ada blogspot gituuuu,,,

p/s: agak2 kalo g sane jmpa x jodoh ku itu???

No comments:

Post a Comment