Friday, April 6, 2012

lesson learnt~~



17 hb 3 hari tu,me n my gud fren emma attend this programme called MYGEMS,,,
aku bersyukur sangat2 dapat masuk sini,,,
banyak perkara yang aku blaja kat sini,formal n informal way,,,
selain aku belajar cara2 and preparation untuk melangkah ke alam pekerjaan cewahhhh
aku pun ade belajar erti persahabatan, bersyukur, trust others dan banyak lagi lah,,,


persahabatan
walaupun aku n roomates aku baru kenal berapa hari je tapi kita orang dpt get along each others dan dalam masa yang singkat aku jadi sayang sangat dengan dia orang ni,,,


bersyukur
aku belajar bersyukur dan menghargai apa yang kita ada,,,
macam roomates aku ni,dia orang dah xde ayah dah,,,
aku rase bersyukur sebab abah still ade dan aku dapat lagi merasa kasih sayang dan bermanja dengan abah,,,
i do respect them,,,they are such strong girls,,,


redha
aku juga belajar untuk redha dengan apa yang berlaku kepada kehidupan aku ,,,
bila 1st time dengar doa dhuha,hati jadi sentap,,,
nak2 pulak dengar lepas solat subuh,seorang2 je time tu,,,
redha dengan ketentuan yang rezeki masih tidak menyebelahi ku lagi,,,


tidak dinafikan juga,,,

aku mendekatkan diri dengan Pencipta ku,,,
Alhamdulillah~~

1 comment: